Nederlands 1

Hoi! Hoe gaat het met jullie? Alles goed? Nou, ben je al gereed voor onze eerst les? Ja, laten we nu gaan!

Nee, grapje hoor.. Ik zou je geen les geven maar ik wil alleen over iets schrijven. Het mag wel over sports of diet of misschien sex! Tja, alles kan toch gepraat worden?

Oke, nu wil ik iets over mezelf praten. Kan ik dat doen? Ja, natuurlijk! Toch is het mijn blog..:) Uitstekend!

Ik heet Rod Jason Taylor. Ik ben nu al achtentwintig jaar oud. Nee, ik ben nog niet getrouwd. Waarom? Ja, misschien ben ik een beetje bang met huwelijk, maar als ik echt een reden moet geven, dan kan ik wel zeggen dat ik nog niet gereed ben om te trouwen. Je kan wel andere reden denken maar ze niet waar zijn. En nee, ik ben geen gay.

Ik ben nu een student elektronisch in Institute Teknologi Bandung. Ik ben al op de vierde jaar of het laatste jaar van mijn studie. Ik ben nu mijn laatste project (ook TA benoemd) aan het maken. Maar tja, ik ben heel lui in de laatse tijd. Daarom is het nergens gegaan. Ik ben nog de materiallen voor het onderwerp aan het leren. Ik moet natuurlijk eerst de Model Predictive Control beheersen of ten minste begrijpen. Ik denk dat ik een goed student ben geweest omdat ik goede cijfers voor mijn leervakken heb gekregen. Mijn GPA is 3.56. Niet slecht, he?:)

Nu studeer ik ook Frans. Maar ik denk dat Frans een heel moeilijke taal is. Ik heb het wel een jaar geleerd maar toch kan ik niet so goed Frans spreken. Ik denk er altijd  dat ik heel dom ben als ik in de Frans les zit. Ik kan niks verstaan. Maar ik denk het wel dat Frans een heel ingewikkelde taal is. Hoe denk je eraan?

Oke, nu moet ik mijn briefje afdoen. We kunnen natuurlijk andere keer ontmoeten. Tot ziens..:)

~ by Rod on February 24, 2008.

4 Responses to “Nederlands 1”

  1. Getting married is a big responsibility. I can understand your position. There are certain things that hold me back from even getting into relationship. Sacrifice and commitment. I have put my thoughts in my blog: http://hshandoyo.net/wordpress/?p=95

    You are learning French! Wow.. I fall in love with the language but to study it – that’s something different. It s not as easy as Dutch for sure!

  2. yeah… you got that right man..thanks a lot for your comment. yup, it’s definitely not as easy as Dutch..😦

  3. which one that I got it right? I am waiting for you in Scotland or NL. I will be traveling back to NL in June too (with travel to Dusseldorf and Bonn, dare to join me?

  4. Haish .. Rod Jason heeft een blog! Wat leuk!

Leave a Reply

 
